Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Sacrifice of Life

Sacrifice of Life.

Συγγραφικό Σημείωμα. 

Ο τίτλος της ιστορίας μου.Πήρα την απόφαση να κάνω μια δικιά μου ιστορία με χαρακτήρες που έχω δημιουργήσει εγώ η ίδια.Η ιστορία τριγυρνούσε πολύ καιρό μέσα στο μυαλό μου προσπάθησα με μεγάλο κόπο να ψάξω για ονόματα,την υπόθεση της ιστορίας μου.Μου πήρε σχεδόν έναν μήνα αλλά είμαι πολύ ευτυχισμένη και ικανοποιημένη με κάτι που έχω σκεφτεί μόνη μου προσπαθώντας να το κάνω μια ολόκληρη ιστορία.Είναι αρκετά δύσκολο να κάνεις κάτι δικό σου να παλέψεις για ένα επιθυμητό αποτέλεσμα ακόμα και να βλέπεις τα λάθη που στην αρχή δεν τα βλέπεις ξανά αρχίζεις απο την αρχή.
  Η Θυσία Ζωής είναι ο τίτλος που επέλεξα ανάμεσα σε πολλούς τίτλους που βρήκα προσπάθησα να το συνδιάζω με την ιστορία αλλά κυρίως με τα αισθήματα της ηρωίδας μου που απο την αρχή έως στο τέλος παλεύει με το ίδιο πεπρωμένο της.
Είναι μια δουλεία που έκανα με μεγάλο κόπο με πολύ υπομονή υπήρχαν στιγμές που δεν ήμουν απολύτος σίγουρη για την κίνηση ή μάλλον για την απόφαση μου.Όμως χωρίς την δύναμη και την στήριξη που παίρνω απο τους ανθρώπους που με αγαπούν δεν θα τολμούσα να το δοκιμάσω.Γι'αυτό θα ήθελα να τους ευχαριστήσω για την αγάπη που μου δίνουν.







Sacrifice of Life

Θυσία Ζωής.



«Η πιο πικρή απογοήτευση που νιώθεις είναι όταν προσφέρεις καλοσύνη και σου την ανταποδίδουν με την αδικία.»


Πλάτων. 
Περίληψη.
           
Ένιωθα το κάθε σημείο του κορμιού μου να με προειδοποιεί για το λάθος που πήγα να κάνω.Δεν ήξερα τις προθέσεις είχε,τι μπορούσε να κάνει για να κρατήσει το μυστικό που προσπαθούσε να κρύψει μακριά απο όλους.Όλος ο κόσμος,όλη μου η ζωή είχαν αλλάξει απο την στιγμή που τον συνάντησα ήμουν αντιμέτοπη με την αλήθεια που δεν ήξερα αν θα μπορούσα να επιβιώσω.Να ζήσω ξανά την φυσιολογική μου ζωή.Έβλεπα μπροστά μου τον θάνατο να με καλώς ορίζει.Πήρα μια βαθιά εισπνοή και τον κοίταξα στα μάτια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου