Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Secret Hidden Desires-Απόσπασμα


Έντουαρντ.

"Αλήθεια πιστεύεις πως μπορείς να ξεφύγεις τόσο εύκολα από εμένα;"την ρώτησα πλησιάζοντας την βγάζοντας το πουκάμισο μου,δάγκωσε το κάτω χείλος της κάνοντας το ερεθισμό μου ακόμα πιο έντονο.Πως μπορούσε να με κάνει τόσο εύκολα δικό της,να πέφτω ακόμα και στα πατώματα για εκείνη για να με ικανοποιήσει και στο ελάχιστο.Την έβλεπα που συγκρατούσε το κορμί της με μεγάλη προσπάθεια,στάθηκα μπροστά της άπλωσα το χέρι μου να νιώσω το απαλό της δέρμα.Η έκφραση της μετατράπηκε σε τρόμο παραπάτησε πίσω πέφτοντας επάνω στο γραφείο μου.

Ο ήχος του γέλιου μου έκαναν τα μάτια της να ανοίξουν απότομα από έκπληξη.

"Κάποτε είχες πει ότι είμαι άχρηστος να γαμήσω τώρα θα σου αποδείξω πως έκανες μεγάλο λάθος"της είπα στηρίζοντας τις παλάμες μου στο γραφείο εμποδίζοντας την.Η κομένη ανάσα της επανήλθε ξανά.

"Απόδειξε το μου"είπε με θάρρος και κατέβασε το φόρεμα της κάτω που κατέληξε στα πόδια της.

"Δεν θα βγεις ζωντανή από εδώ"την προειδοποίησα,και τα χείλη μου κόλλησαν επάνω στα δικά της απολαύνοντας την νίκη μου.

Σύντομα κοντά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου