Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Secret Hidden Desires




Ο έρωτας έχει κάτι το τόσο χαρακτηριστικό, που δεν μπορούμε να το κρύψουμε  όταν υπάρχει ούτε να τον προσποιηθούμε όταν δεν υπάρχει.

Μαρκησία de Sable 

Πρόλογος.


Έλα Μπέλλα μπορείς να τα καταφέρεις,Μπορείς,μπορείς επανάλαμβανα ξανα και ξανά παίρνοντας βαθίες ανάσες.Άνοιξα τα βλέφαρα μου και το διαγώνισμα Μαθηματικών ήτανε μπροστά μου.Εξισώσεις πρωτού βαθμού.Εύκολο.Πήρα το  στυλό δάγκωσα την άκρη του και άρχιζα να λύνω τις εξισώσεις με άνεση σαν μια έκθεση που έγραφα πάντα.Μαθηματικά,το χειρότερο μάθημα αλλά είμαι καλή όχι μόνο καλή η καλήτερη για να λέμε του στραβού του δίκιο.Γενικώς σε όλες την υποχρεώσεις μου ήμουνα τύπος και υπογραμμός δεν άφηνα τίποτα στο δρόμο μου.

Μου άρεσε να είμαι σωστή και όλοι να λένε.

"Τι υπέθευνο κορίτσι είσαι Μπέλλα!"

Καθώς έλυνα το διαγώνισμα τον μαθηματικών  στο μιαλό μου ήρθε ο πατέρας μου.Ο Καρλαίλ.Κόρη γνωστού καρδιολόγου στο Λονδίνο μαλλόν εκείνος στο Λονδίνο και εγώ στην Ελλάδα.Η μητέρα μου χωρισμένη εδώ και δύο χρόνια με τον Καρλαίλ λόγο της δουλείας του.Πάντα τον θυμώμουνα να αγνοεί την Έσμι για την δουλεία για εμένα πάντα είχε χρόνο δεν έκανα παράπονα για την δουλεία του.Η Έσμι έφυγε και εκείνη για τον Λονδίνο όπου κατάγεται.
Έγραψα το τελευταίο αριθμό τελειώνοντας το διαγώνισμα.Σήκωσα το βλέμμα μου κοιτάζοντας το χοντρό γεμάτο ριτύδες κύριο Αλέξανδρο.Στράφηκα προς την υπόλοιπη τάξη όλοι σχεδόν έγραφαν εκτός απο την Άλις και την Ρόζαλι.Η Άλις μου έκανε νοήμα δείχνοντας μου το άγραφο διαγώνισμα.Έριξα μια κλεφτή ματία στο χοντρό και διακριτηκά σήκωσα την κόλλα μου και την έδωσα στην Άλις που καθότανε στο διπλανό θρανίο.Την στιγμή που το πήρε με ανακούφιση που δεν μας έπιασε ο καθηγητής άρχιζε να αντιγράφει την λύσεις.

Έβαλα τα χέρια μου επάνω στο θρανίο και ακούμπησα το σαγόνι μου επάνω.Θαύμαζα τον εαυτό μου και τις δυνατότητες που έχω στα μαθήματα.

Δημοφιλής,Άριστη μαθήτρια και το καλήτερο,έχω τον πιο κούκλο του σχολείου.Τον Ντέιμον.Ψηλός με γαλανά μάτια,μαύρα μαλλία.Το απόλυτο αγόρι.

Με λένε Μπέλλα Σουάν.Είμαι δεκαεπτά χρονών,παώ τρίτη λυκείου σε ένα ιδιωτικό σχολείο που όλοι οι μαθητές ακόμη και οι καθαρίστριες που με ξέρουν.Όλοι με θαυμάζουν.Είναι φυσηκό γιατί με λατρέυουν,εκτός απο άριστη μαθήτρια είμαι  πάντα καλά ντυμένη.
Όλα αύτα ήμουνα μέχρι να δω εκείνον.Είμαι ερωτεύμενη με ένα εντελώς ακατάλληλο άτομο που για πρώτη φορά δεν με θαυμάζει ή μάλλον να το πω την αλήθεια εκείνο το άτομο δεν με ξέρει καν αυτό που θέλει να ξέρει είναι την μυστική επιθυμία που έχω για εκείνον.

Το όνομα του.

Έντουαρντ Κάλλεν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου