Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Μία νέα αρχή.





Υπάρχουν κάποιες στιγμές που θέλεις να κάνεις κάτι διαφορετικό να ξεφύγεις από όσα σε περικλείουν  να μην αφήνεις τους άλλους να σε μειώνουν σε κάτι που είσαι καλός.Κάποια πράγματα δεν μπορείς να τα αλλάξει αλλά μπορείς να τα διαγράψεις και να αρχίσεις από εκεί που έμεινες.
Στην δική μου περίπτωση αυτό που βίωσα με ισοπέδωσε τόσο πολύ που δεν έκανα καν το κόπο να συνεχίσω να γράφω απλά τα παράτησα όλα στην μέση και άφησα όλη την έμπνευση και την αγάπη που έχω στο να γράφω να χαθεί.Πέρασα ένα μεγάλο χρονιακό διάστημα που δεν έγραφα καν απλώς ξεκινούσα αλλά δεν έγραφα τίποτα και τα παρατούσα έχοντας στο μυαλό μου τα κακόγουστα σχόλια κάποιον.

Μέχρι πριν από έναν μήνα βρήκα το θάρρος και την δύναμη και έκλεισα τα στόματα κάποιον,τους έβγαλα από την ζωή μου και ξεκίνησα από το μηδέν έχοντας ξανά αυτοπεποίθηση και δύναμη για μια νέα αρχή.Ποτέ δεν έπαψα να αγαπώ αυτό που κάνω.

Τώρα με την νέα χρονιά και τώρα που το διάβασμα μου έχει λιγοστέψει θα αρχίσω εκεί όπου έμεινα.Το Love is Forever Part 2 είναι μια ιστορία όπου την έχω αγαπήσει ειδικά του χαρακτήρες όπου πέρασαν πολλά για να είναι μαζί,σιγά σιγά το  Love is Forever θα φτάσει στο τέλος του έχω τελειωποιήσει το τέλος και μένει μόνο να συμπληρώσω μερικές σκηνές.Στα 19 κεφάλαια  ολοκληρώνεται η ιστορία,το τέλος θα είναι πολύ δυναμικό από την πλευρά του Έντουαρντ και ο επίλογος από την πλευρά την Μπέλλας.

 Παράλληλα γράφω μία νέα ιστορία με τον τίτλο Secret Hidden Desires.Είναι μια ιστορία τολμηρή με αρκετά ακατάλληλα λεμόνια,πάθος,έρωτα και μίσος.Η Μπέλλα είναι μια δεκαεπτάχρονη μαθήτρια αρκετά κακομαθημένη ενώ ο Έντουαρντ είναι ένας εικοσιπεντάρης πλούσιος όπου είναι αρκετά σοβαρός αλλά πίσω από όλη την αυτοσυγκράτηση του και την λογική του ποθεί πολλές γυναίκες,η Μπέλλα όμως θα ξεχωρίσει σε όλους του τομείς και θα ξεπεράσει τα όρια του φτάνοντας στην μαύρη ψυχή του.

Είναι μια ιστορία όπου δίνω όλη την έμπνευση μου για ένα επιθυμητό αποτέλεσμα.

Μια νέα αρχή ξεκινάει στας fanfictions μου και μια νέα αρχή έχει αρχίσει ήδη στην ζωή μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου