Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Love is Forever-Χαμενη Υποσχεση.





Love is Forever-Χαμενη Υποσχεση.


Η Μπελλα Σουαν μετα απο την συνγκρουση με τον Ρομπερτ Μεσιεν οπου ειχαν στην πρωτη γνωρημια τους ολα ειχαν αλλαξει γυρω της παραδοθηκε στον Ρομπερτ αλλα ο πονος που ενιωθε μεσα την ειχε ακομα τα σημαδια του.Αποφασηζη σε μια κρισημη στιγμης της ζωης του Ρομπερτ και την δικη της να φυγει μακρια του.Με την αποφαση αυτη ολα τα αισθηματα της αναποδιγυρηζουν και καταληγουν σε ενα απεραντο μισος.


Η ζωη ομως ξανα εφερε την Μπελλα πισω στον Λονδινο οπου ειχε να ερθει ενα χρονο.Ολα ομως εχουν αλλαξει ο Ρομπερτ μετα την φυγη της Μπελλα εχει εξαφανηστει απο καθε προσωπο που τον αγαπα.Η Μπελλα πιστευει οτι η κανουργια ζωη οπου θα εχει απο εδω και περα θα ειναι γεματη ευτιχια αλλα δεν ξερει κατι οτι ο Ρομπερτ ποτε δεν την εχει αφησει απο τα ματια του απο την στιγμη εκεινη που ηρθε η Μπελλα στο Λονδινο.
Καθε βημα της φτανει ολο και πιο κοντα του καθως η Μπελλα πιστευει οτι κατι εχει συνβει στον Ρομπερτ.Αραγε ολα αυτα που ειχαν βιωσει πριν απο ενα χρονο θα ξανα επαναληφθουν;



Μπέλλα Σουάν.


Η ζωή είναι σαν ένα παιχνίδη όταν παίζεις χάνεις.Εγώ έιχα χάσει απο τα λάθη μου απο τις πράξεις μου.Δεν είναι απλά ένα κενό μέσα μου αυτό που αισθανόμουνα ήταν η απουσία του όλο αυτόν τον καιρό.Άραγε κάποτε θα μπορόυσα να διορθώνα τα λάθη του παρελθόντος μου;


Μάλλον όχι.Αποφάσησα για την ζωή μου θα τα έσβηνα όλα κάθε σκέψη που μου οδηγούσε σε αυτόν.Μια καινούργια θα αρχήζα.Κοιτώντας το ήλιο που έγερνε νωχελικά μπροστά μου μια νέα αρχή αρχήζε για εμένα.Έγραψα την τελευταία λέξη στο ημερολόγιο μου.Έκλεισα τον βιβλίο που τόσο καίρο έγραφα.


Πήρα μια βαθία εισπνοή και κοίταξα το τελευταίο ηλιοβασίλεμα που η καρδία μου χτύπουσε για μια ακόμα φόρα για εκείνον.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου