Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Love is Forever Part 1-Sountracks

Η πρωτη μου ολοκληρωμενη ιστορια που ξεκινησε απο μια απλη ιδεα και κατεληξε να μαθω μεσα απο αυτη.Το Love is Forever οπου ο τιτλος ειναι απο το αγαπημενο μου τραγουδη του συνγκροτηματος Muse.Χαρης στην Στεφενι εμαθα το συνγκροτημα οπου μου εδωσε την αρχη για αυτη την ιστορια αλλα και το τιτλο που σκεφτομουνα αρκετο καιρο για να δωσω σε αυτη την ιστορια. Το τραγουδη αυτο ηταν αφορμη για την εμπνευση μου σε αυτη την ιστορια.
Παρακατω εχω μερηκα απο τα τραγουδια που εμπευστηκα τα επομενα κεφαλαια για να τελειωσω το πρωτο μερος του Love is Forever.Η μουσικη παντα θα μας δινει μια σπιθα μεσα στην εμπνευση μας αλλα οι χαταχτηρες της Στεφενις με εφεραν να φτασω ως εδω.Απολαυστε μερηκα απο τα παρακατω τραγουδια των κεφαλαιον του πρωτου μερους.


Muse-Unintended


Muse-Love is Forever


Kelly Clarkson Because of you



Paramore: Playing God

Paramore- All I Wanted


Rihanna - Unfaithful



Ben Harper - Amen Omen



Adele - Don't you Remember


Danity Kane-Stay with me


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου